Jurnal de călătorie

Mihai Panfil. Valoarea e în adâncime, nu în extindere. Cum a clădit Origo o lume

Anul trecut, când mă duceam la cumpărături, m-am gândit pe cine aș vrea să susțin într-un moment greu: de unde aș vrea să cumpăr și mâine pâine și cafea? Și am spus ”vreau să cumpăr de acolo, pentru că vreau ca acest business să treacă peste acest moment”. A fost mult mai greu pentru business-urile de […]

Mihaela Gînju. Ce stă la temelia colaborării. Și valoarea practică a încrederii

La serviciu, însă, reducem la informație trăiri personale. Ori, valorile sunt experiențe trăite, încărcate de emoție. De aceea ne place un om, pentru că îl simțim viu când vorbește despre astfel de lucruri. Deci stricta înșiruire a informațiilor pe pereți nu crează emoție. Și un copil de liceu o să-ți spună că unde nu e emoție, […]

Andrei Miu. Lumea fascinantă a emoțiilor. Și legătura ei cu deciziile

Într-o situație în care n-ai informație sau în care consecințele negative nu sunt atât de mari și în care beneficiile pot fi foarte mari, e o prostie să te lași pradă aversiunii tale față de risc. Trebuie să-ți ții emoțiile sub control de așa manieră încât să poți evalua ambele alternative suficient de bine încât […]

Cosmin Alexandru Q&A. Arta de a construi o echipă, de ce armonia ne face fragili, de ce depinde performanța și cum înveți din stres

Eroarea și stresul sunt informație. Ce face prețuirea armoniei este că ne privează de capacitatea de a învăța ce s-a întâmplat acolo și cum să facem data viitoare. Asta se întâmplă când bagi lucrurile sub preș. Cosmin Alexandru Q&A. Arta de a construi o echipă și echilibrul fin între armonie și fricțiune, stres și confort, […]

Iulian Stanciu Q&A. Cum să te gândești la viitor, educație și prosperitate, valoarea esențială a greșelii și viteză în decizii

Foarte mult timp, percepția a fost că banii se fac din profit. Dar câștigurile mult mai mari vin din construcția unor asset-uri (active n.n.) care, în economia viitorului, sunt intangibile: construcția unui brand care are în spate o relație cu foarte mulți clienți, proprietate intelectuală, tehnologie, cultură de companie. Iulian Stanciu Q&A. Cum să te […]