De ce dau o gramada de bani pe o revista

Experienta cu produsele si serviciile din viata noastra nu se termina dupa ce am achitat factura. Relatia cu clientii nostri are nevoie sa fie recastigata in fiecare moment. Pentru mine, Harvard Business Review e un exemplu de comunicare foarte buna.

Acum cateva zile, am avut nevoie sa ma documentez pentru un client. Am intrat pe site-ul Harvard Business Review, una dintre sursele mele preferate de cunoastere si am cautat ceea ce ma interesa despre schimbare. Surpriza mea mare a fost ca nu am putut citi articolele – desi sunt abonat la editia tiparita si la online (abonamentul este numai impreuna :)), site-ul imi raspundea ca trebuie sa ma abonez ca sa pot continua sa citesc articolele.

Evident, m-am panicat. Cand cauti ceva e, in general, urgent, nu? Si te bazezi pe faptul ca gasesti ceea ce vrei acolo unde stii ca se afla. Am inceput sa butonez frenetic nume de utilizatori si parole in site, doar-doar ma va recunoaste ca abonat. Pe la 11 noaptea, m-am dat batuta, am intrat si mi-am verificat abonamentul: HBR are o zona online unde iti poti verifica tipul de abonament si valabilitatea, ceea ce mi se pare un serviciu foarte valoros.

Am constatat ca mai am cateva luni bune de abonament si m-am intors la butonat. Intr-un final, am facut ceea ce face orice om la capatul puterilor: m-am gandit sa le scriu un mail.

Supriza majora vine abia acum: in momentul in care am dat click pe adresa de contact pentru mail, mi s-a deschis o fereastra in care scria: „agentii nostri sunt online si gata sa va asiste”. Era 11.30 noaptea, eram in site-ul unei publicatii de business si management care nu difuzeaza stiri, nu are niciun motiv sa aiba servicii nonstop.

Am fost, deci, foarte uimita. In vreo 10 secunde l-am primit pe Van, asistenul meu, intr-o fereastra de chat. Van a stat cu mine jumatate de ora, dar nu am rezolvat problema accesului meu la site-ul HBR. Asa ca am fost transferata la cineva care o putea rezolva. In 5 minute, mi-am putut deschide pretioasele articole. Am avut sentimentul ca acolo a fost mereu cineva caruia ii pasa de mine, care voia ca eu sa beneficiez de toate avantajele produsului.

La final, am fost recunoascatoare, lucru pe care l-am si comunicat lui Alfredo Araujo, omul care mi-a rezolvat problema existentiala.

Nu am nicio problema sa ma abonez in continuare, desi nu e neaparat ieftin. Oamenii astia mi-au creat o experienta cu totul deosebita, pe langa faptul ca am acces la un continut extrem de valoros pentru proiectele si dezvoltarea mea.

 

avatar