vizitează și ANDREEA ROȘCA PLAYGROUND sau ANDREEA ROȘCA FACEBOOK

Aneta a cofondat Brandient în 2002. “Semnătura” ei se află pe mai mult de 100 de noi branduri. Brandient este recunoscută ca una dintre cele mai bune companii globale de branding și este sfătuitor de încredere pentru aproape toți marii antreprenori români.

Dacă facem compromisul acesta de a considera că reputația este faimă, ajungem să trăim sub Trump: putem să mințim, să spunem ce ne trece prin cap, doar suntem faimoși. 

Aneta Bogdan

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

Aneta Bogdan. Lecții scurte de branding și business

mai multe pe

Aneta Bogdan. Arta de a te face remarcat. Și cum clădești un nume

CITEȘTE MAI MULT PE BLOG PE BLOG

Brandurile nu se pot construi eminamente prin social media, din păcate trebuie aduse în viața reală. Aici au avantaj cei care trăiesc în viața reală. Mai mult, spațiul digital ratează și încrederea. Nu ratează expunerea și informația. Deci ești expus, dai informație, poți să vinzi dar nu construiești relație. 

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

Vom ajunge să gândim brandurile mai degrabă printr-o diferențiere la nivelul scopului lor decât calitate la prețul cel mai mic. O să fie tot mai greu să diferențiem.

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

Din experiența mea, nu aș paria nici pe faimă și nici pe noroc. Aș paria pe călătorie, azi mai pun o piatră, mâine mai pun una. 

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

Noi construim branduri care să seducă. Brandingul este blamat pentru că el introduce acele lucruri interesante pentru partea dreaptă a emisferei. Cele de marketing, raționale, vin pe stânga. Dar seducția vine pe dreapta.

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

Reputația este o acumulare, este alergătorul de cursă lungă care probează continuu, livrează continuu, care nu dezamăgește, iar atunci când dezamăgește e conștient el înaintea celorlalți. Reputația este situația când nu te duci tu la client, ci clientul vine la tine și spune: ”am o situație pe care vreau să o discut cu tine, nu cu altcineva”. Reputația este un indicator de cât mult crede cineva în acel brand. Și nu dă greș niciodată. Și, spre deosebire de faimă, care e vremelnică și apare și dispare, reputația durează. Deci uități-vă la sustenabilitate când faceți lucruri.

*selecteaza textul pe care doresti sa il distribui

• 31 Mar 2020

IOAN IACOB
Cum te reinventezi în momente de cumpănă

URMĂREȘTE LIVE
Join the tribe of curious. sau